hoho jaja..!

Ja herre min vad tiden pinnar iväg, hinner knappt känna efter!

Igår var vi/ Alex och jag på kalas hos Olivia och Zossi, Shirin och Liam var med och som Shirin med nämnde i sin blogg - det må ha varit tre ungar men det räckte gott o väl haha!
Vi hade jättemys och Alex var härligt utmattad när vi väl kommit hem, fler kidsbesök tycker jaaag haha!

Jag praktiserar en 100% procentig tjänst på sjukan med nu - och det ska ni veta gott folk är allt annat än vad jag är van vid, men kul o lärorrikt är det! det vill jag lova!

Känner mig för övrigt rent dränerad emotionellt och det hade egentligen behövts att ladda batterierna i största grad nu, men istället ökas det upp en växel och jag undrar ofta hur jag ska hinna med allt, både praktiskt och känslomässigt.
Denna kommande vecka ut sen måste en förändring ske illa kvickt.
Cash is king, just därför får jag prioritera till det som betalar mest därmed basta.
Har jobbat mycket för småpotatis på sistonde, vilket inte lönar sig med tanke på att det kostar mig mitt umgänge och själ. Hua säger jag bara.

Har en del roliga berättelser att dela med mig, men behöver fundera ut hur dem ska omformuleras så att det faktiskt blir rätt här i bloggen ;)

Kastar in handduken för idag och önskar alla en god natt.

peace

Kommentarer
Postat av: Gurudas

Hej Alma. Long time noo see. Jag har gett upp det nu. Ids inte pilla med skiten. men tack ändå.

2010-01-16 @ 20:57:12
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: kina

Grattis till jobb :) Är väldigt glad för din skull, det är så skönt när man vet var man får pengar från varje månad :=)

2010-01-20 @ 13:12:28
URL: http://upsykina.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Är du på lasarettet? Jag går som timmis där numera...

2010-01-20 @ 22:40:26
URL: http://gurudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0