Värsta myset

Ja är det inte en riktig mysdag idag så säg?
Mulet och grått, för att inte tala om hur blåsigt och kallt det är.
Det resulterar i att jag drar på mig extra sockor (vilket påminner mig om att det nog är dags att investera i raggsockor minsann), tänder småljus här hemma och bänkar mig en stund med en god bok i soffhörnet med knäna under hakan.

Alex går runt och leker med sin nyvunna och kära skatt - nämligen en drös med småbilar sen halvbrorsans yngre tid!
Så idag, i kombination med ledigheten (visserligen ett "måste" kvar på listan min att ta itu med) så blir det bara hopkok av mys på högsta nivån här hemma känner jag på mig.

Här blir det pyssel, chill och framförallt ett lugn som ligger som ett täcke över en.












Peace!

Kommentarer
Postat av: Tina

vilka fina bilder....!!! kram

2009-05-06 @ 19:40:26
Postat av: Sofi

Värsta fotografen ju!

2009-05-06 @ 20:17:16
Postat av: alma

TINA - Tack ska du ha! PoK



SOFI - ja tänk vad man faktiskt kan åstakomma med en vanlig mobilkamera! galet :)

2009-05-07 @ 08:45:32
URL: http://almasolum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0