She Works Hard For The Money...

Jahapp gott folk, its been a little while.
O inte mycket uppdatering blir det här inte för timmen är mycket och jag är sömnig.
Dock vill jag bara stolt och minst sagt lättad tillägga att jag vid slutet av denna månaden inte längre är beroende av samhällets kapitaler, dvs jag ska småfira att jag nu står på egna ben igen. Thank God :)

Nu ska jag snart släpa in mannen i bingen och typ storkna innan hövvet når kudden.

Mobilen är på lagning och snart jag snaaaart blir det bilder här igen, gissa om jag längtar!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Gurudas

Skönt att slippa almosor, eller hur? Annars allt väl med damen?

2009-05-24 @ 22:28:23
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: zossi

hejja hejja!

2009-05-25 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0