Mer död...

... än levande är jag i skrivande stund, dock vill/vågar jag ändå påstå att allt är fint här.
Det är så fint som det kan bli just nu.

Music Maestro!

I torsdags, mitt i all jobbstress, pilade jag iväg till tandläkarn då min tandvärk vägrat ge med sig under en längre tid.
Och visst fanken var det inte konstigt - jag låg visst inne med en infekterad rot.
Mycket märkligt då denna tanden påstods vara rotfylld... hrm!
Efter en hårdhänt behandling och en ynklig ursäkt taxerades jag likförbaskat för besöket och som grädden på moset sattes jag på en antibiotikakur som heter duga.
Det dröjde inte länge förrän kroppen var matt och jag var väck i bollen.
Fredagen gick med nöd o näppe att jobba.
Väl hemma satt jag dock inte länge ner då chansen att pysa ut och göra Peter och hans vänner sällskap yttrade sig.
Jag bangade givetvis inte :)

Dock var jag hyyyyfsat död efteråt. Vaknade morgonen därpå med halsont och mör kropp, så där fick det minsann vara stopp.
Resten utav dagen spenderades med Tha Man och det frossades onyttigheter lite då o då.
Allt som allt en helt ok dag, trist att jag inte kan sitta i solen dock med tanke på antibiotikans bieffekter.

Kvällen avslutades ironiskt nog med film som tvärstannade mitt i allt trots att vi t.o.m. körde den i en annan dvd-spelare med hahaha!
(Lugnt Peter, jag har fixat tillgodokvitto idag hihi!)

Slocknade som ett djur och vaknade ännu mer mörbultad idag.

Det ekar tomt på sätt o vis här hemma.
Men det fixar lillpysen snabbt o lätt (inte är han tyst av sig inte haha!) då det blev tidigare hemfärd med morsdag o allt i åtanke.
Nej gott folk, det blir te och telefonluren nu.
Peace!

PS: visst vågade jag, i slutändan, efter saknad att ta steget och medge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0