Eine snabbis!

Yesyes, det blir ett snabbis-inlägg här då jag passar på att pausa i mitt.
Det blir ju som väl känt full rulle resten av dagen då lillpysen skall hämtas, babysim vankas och sen allt husbestyr som hör därtill när man anlänt innanför dörrn mot kvällen.

Gick upp tidigt som vanligt idag men drog mig lååångt fram till Peter stod i dörröppningen fullt påklädd och skulle ila iväg.
Pussade hejdå med värsta grymma tuppkammen i skallen och sakta men säkert vaknade kroppen till liv igen.

Liten frulle och sen lite småpyssel hemma fram till klockan slog sju och då hade jobbet icke hört av sig - håller mig beredd ifall man skulle bli inringd nämligen.

Sen satte jag igång med att sy gardiner tack vare Peters mamma då jag fick inspiration till en praktisk funktion.
Sedan ringde E och bad mig rasta hennes hundar vilket passade mig fint då jag ändå skulle lämna av en film sen gårkvällens mys.

 - shysst avslutning på kvällen!
 - kameramobilen klarar biffen än en gång!
 - knoppar brister...
 - skogsvinkel
 - Brasse och Rex söker undangömt godis :P
 - flätor är kanon när håret blivit längre och är mest bara i vägen!

Naaaj gott folk, nu kilar jag vidare, Peace!

Kommentarer
Postat av: Kina

jag vill ocksååå kunna göra inbakad :(

2009-05-04 @ 18:55:58
Postat av: Gurudas

Fina bilder Alma. Visste du hade en grej du var bra på, förutom att charma folk. He he.



Peace

2009-05-04 @ 19:09:03
URL: http://gurudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0