Wordvomit comin´up..!

kräkinlägg på G... men inget långrandigt sådant, det är trist och tidskrävande att vara långrandig.



Är det inte lustigt hur de människor som har ngt vettigt att säga oftast inte säger det... utav två anledningar (grovt uttryckt, finns säkert tusentals till) nämligen att de är omringade av idioter som ändå inte kan få in informationen i sina skallar och delvis för att dem där idioterna oftast öppnar truten jämt... och avslöjar följande poäng som följer hack i häl på första påståendet - det är även lustigt att dem vars mun går i ett och har ngt att påpeka stup i kvarten är även samma idioter som det faktiskt inte kommer något vettigt ur..?


Uttrycket "kasta inte glas i stenhus" skulle jag vilja kasta om till ngt mer konkret som jag upplever just nu... det skulle nog i slutändan bli ngt i stil med: "gräv inte din egen grav".
Det låter ju urdumt då det är fullständigt logiskt, eller hur?
Så varför i all sin da´r fortsätter folk att göra just det?

Varför öppnar folk truten och fullkomligt fäktar med kommentarer som är minst sagt "uncalled for" och onödiga, för att inte tala om hur dumma de får sig själva att framstå?

Jag begriper icke detta o kommer förmodligen aldrig att göra det. Men det är ironiskt som en jevvra käftsmäll som sådana puckade överraskningar poppar upp i min vardag.



Det som dock räddar dagen är varje gång jag har vägarna förbi badrumsskåpet... Jag hoppar alltid till med en liten förtjusning är jag öppnar det.
För däri ligger en major vuxenpoäng.. nämligen inte alla mina grejer... utan Peters med :)
Det värmer liksom.
Det värmer att få ge och sedan dessutom att det blir glatt mottaget.

Nej, nu blir det sista rycket här hemma, följt av matlagning och chill. Välbehövligt sådant.

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0