Karma...

... is treating me well :)

Förutom tandvärk (och här är jag tacksam för allt sker som sagt av en anledning på den tidpunkten den gör, mer om det i ett senare blogginlägg) och lite halsont så är det prima.
Var på anställningsintervju igår som startade med att skriva på förnyelse av anställningspapper haha! Lovely! Thats what im talking about typ :)

Förutom inskolning av dagis idag så skall jag snart ringa ett samtal där det verkar som om jag kommer att få sätta ner foten och ta tjuren vid hornen - det krävs ibland för att sparka igång en del grejer.

Därefter väntar mig en finfin rotfyllning och jag lär väll vara sådär lagom hög på mitt rus efteråt hahaha!
Jisses! Wish me luck typ!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0