Insikt...

Läste nyss Sophies kommentar, började svara på den och fick en aha-upplevelse. Tack Sophie :)
Slänger in en musiklänk med i förbifarten ;)



Jag har alltid gått vid idén om att "everything happens for a reason" - dvs allt har en mening och bakomliggande tanke till varför det sker.
Mr.Hypnos lärde mig med att alla människor vi träffar och saker som sker är utav ett syfte, att lära en något att tillföra en något ja att inget "bara sker", hänger ni med på vad jag menar?

Jag slogs av tanken häromdagen och påpekade även vetskapen om faktumet att min sits jag satts i är av en anledning, allt sker av en anledning och syftet är att jag ska förhoppningsvis ta lärdom av vad livet/karma/kalla det vad du vill har att lära mig.
Det funkar så och fattar man inte galoppen och infon är viktig nog så går allt i cirklar i slutändan, allt bara upprepar sig tills man kopplat vad universum vill ha sagt.

Jag fattade galoppen nyss.

Jag slogs av det faktum att jag faktiskt är geniunt nöjd och lycklig. Jag är trygg - varför? ill tell you my friends.

Här går jag runt och försöker nöta in varför folk inte kan se vad dem har istället för vad dem inte har.
Well, ta-daa Alma, ta-daa :)

Jag vet precis vad jag har.
Jag slås av insikten om just allt fint som jag har kring mig, oberoende av varken cash eller kringgående omständigheter - det består oavsett omgivning!

Vilken känsla! Wow!
Vilket kraft!

Tack än en gång sophie, sista pusselbiten föll i hövvet på majj!

Peace everybody! Go get the world!

Kommentarer
Postat av: Emma

Så sant så..

2009-03-24 @ 21:00:35
URL: http://wibergemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0