Förutom maniskt ...

Förutom maniskt sockersug och en "goddag-yxskaft-till-makalös-trotsålderspåbörjad-unge" så är min dag so far prima ballerina.
Började dagen kring fem, halvsex-tiden och åt världens mysigaste frukost med Peter.
Sen dess har dagen varit hyfsat chill. Det blir mycket dötid mellan varven av pappersarbete och telefonsamtalen.
Jag anar en viss "lugnet-före-stormen-känsla" och stålsätter mig inför nästa kommande prövning livet ger mig.
Men det är icke att misströsta från min sida. För på sistonde har livet känts mer värt att leva.
Det har varit en riktig boost och minst sagt hissnande upplevelse jag nu påbörjat min färd längs på.

Allt är frid, trots tornadon och andra stormbyar som gärna hopar sig över mig.
I feel invinsible!

Jag ler nuförtiden då tankarna kretsar kring framtiden. Jag ler åt allt som komma skall, allt som varit men framförallt åt allt som är just nu...
Nej, nog med strul av bredband och att glo in i dataskärmen, jag ska mecka lite till här hemma, bjuda mormor på kaffe och sen förhoppningsvis få kläm på det här med att ladda upp mobilbilder på datan min :)

Peace!



Så löd gårdagens blogg men p.g.a. strul med bredbandet så fick den slinka in idag,

Gårdagens avslut gick i reeedig Svensson-tecken med ungspannkaka med lingonsylt, filmsnutt och slutligen knallade vi ner - mysklädda, rastade hunden och begav oss till Statoil för gotteköp - som sagt i äkta Svensson-anda. hahaha!
Fett Najs skulle jag vilja uttrycka det.

Efter frulle, Peter rastat Asta och fixat just frulle blev det snabbdisk, mycket snack och slutligen ännu mera Svensson-anda men inte i "åh-Gud-hjälp-mig-känsla" utan så långt man kan komma ifrån den känslan.
Sjukt najs..!

På dagens meny - inte ett dyft om inte det går jävligt lugnt till- otroligt skönt att uppnå harmoni och fullständig balans trots barn, hund och allt som tillkommer.
Ja jag är oändligt tacksam för vad karma bringade mig - fullständig lycka och ännu mera frid och ro till min själ.
Ack så gott! Tack Karma, tack!

Jag vill avsluta med ett hysteriskt roligt klipp enligt mig - så enkelt och just därför så genialiskt!
Enkel komedi är INTE utdöd! haha! enjoy - komiklänk

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0