Får jag lov?

Ja det får jag förmodlisch men ska höra mig för - vad syftar jag till? Jo en bild på Mr.Right såklart ;)
Det underlättar om man får lov att ta en bild först och främst och sedan har lov att lägga upp den med.

Igår gick telefonen varm så utav h-te och korsförhören påbörjades.
Men i slutändan avslutades kvällen på en finfint vis och minst sagt förvånande.
Det är stor det här. Riktigt stort. Calsonestort - ja internskämt, knasigt men kul... om man var där när det grundades d.v.s. haha!

För övrigt blev det pappersarbete och telefonsamtal i mängder, som fortsätter idag. Hujedamej vad pappersarbeten är TRIST med stort T.
Allting beror liksom på beslut från varandra så att säga och det går mest runt runt runt. Men jag är en snäll o lydig tös jag. För jag gör allt som begärs av mig. Lättast så. Man får inget ont i nacken då.

Ser fram emot resten utav denna dagen med minsann.
Det har blivit värsta långa stadspromenaden för vår del, gått liiite vilse med, handlat inför kvällsmaten som jag längtar mest till, fightats med lillpysen över att slippa bli dränkt i käk när han själv är världens mest självständigaste ONGE liksom haha!

Det slutade i tårar från hans sida och en del pussar och kramar i sluttampen :)

Middagsvilan snart över och hushållsbestyr och samtal väntar.

Och jag mår minsjäl precis så som solstrålarna som sipprar in i hemmet nu.
Jag mår ljuvligt.
Jag känner mig lycklig, lugn och stabil. Så jädra najs!

Peace så länge gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0