A little bit of everything

Vill till en början tacka för era fina kommentarer.
I´ll stay and take you guys with me on my path of life, thru good and bad :)

För det andra - det hör inte hemma här enligt många, tror nog jag gör en o annan människa upprörd men det skiter jag i - jag vill hälsa underbart vackra Mio till världen. Han har Sabinas välformade mun och lilla söta näsa och han har Nicklas ögon, det är ingen tvekan om att ni två blir fina föräldrar till en finfin grabb, det kan jag säga på rak arm här och nu.
Jag blir sorgsen över att vår vänskap är över då jag velat få finnas där och ge råd när skulle behövas och få glädjas över deras barn. Men nu är allt som det är.
Vi växer alla, dag för dag, tar lärdom av alla intryck som präntas in i oss och våra själar.
Det kommer att gå bra är allt jag vill säga, genom svåra och fina stunder. Gratulerar till er lycka.

För det tredje, mina tankar går till Maddi, vars nummer jag snart skall slå - förmodligen väcka och störa henne och hennes skönhets-sömn, men hon är vacker som en dag redan och jag saknar henne.

Det är dags att börja skriva på första kapitlet i my book of life.
Förordet är skrivet, en gnutta av blivande innehållsförteckning... och nu, ja nu är det dags att börja leva det liv jag väljer att leva.
Jag skall sträva efter att få sätta en guldkant för varje sida.

Helgens uppdatering kommer under dagen.

Peace my friends and readers, peace.

Kommentarer
Postat av: shirin

jo. jag har sett han le pga gaser :P hehe. men frågan är när det gör det medvetet... asså att dom ler för dom tyker något är roligt? äsch. ska till bvc imorrn. får fråga då :P

2009-03-15 @ 22:24:14
URL: http://shirins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0