shade of gray

Hua, jag är så sömnig och trött nu att jag nästan kräks!
Ändå sitter jag här.. varför? Who knows, men bingen kallar so not to worry.
Stklm satt och ropade mitt namn ett tag, viljan att ta mig dit kärleken är sliter i mig värre än ett godissuget barn rycker i sin mammas arma byxben. Yepp, that bad.

 - favorit i repris, helt klart! ;)

Men ibland kan det göra saken värre med, det finns tid och otid att agera impulsivt.
Känslomässigt styrd som jag är med blir det desto mer att försöka tygla mellan varven som kvinnogenen suger balle en viss tid i månaden.
Ah fuck att vara så här slö, det påminner om slutklämmen på en rejäl fylla - så mår jag just nu.
Tror nog att sömnbristen från övriga veckans nätter nu gör sitt på min skalle.

Förutom rycket jag fick häromkvällen efter att ha klippt Linda och jag själv blev sugen på kort igen så har jag nu organiserat upp hemmet så när som på närmsta kryddburk... i bokstavsordning.
Do you get the picture?
Mycket tid över?kanske vissa undrar, inte alls, men sysselsättning får tiden att gå, inte sant?
Då slipper man se vissa saker i vitögat.

  - jag kan minsann klippa mig själv jag, noggrant med sörrö!



Men nu har sysselsättningarnas möjlighet sinat en aningen här hemma men skiftbyte sker med en trött hjärna, perfekt timing tycker jag.



Adieu, good night och peace!


Kommentarer
Postat av: Zossi

Det är grymt att kunna klippa sig själv!!:D ....synd att jag inte kan det då...

2009-06-05 @ 09:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0