Fortsättningen.

Jahapp, alltsomallt om jag nu ska summera kvällen igår så blir ordet: Lyckat.
Jag slängde ju som sagt på smink på fejjan och kilade ner mot busshållplatsen.
 - ego?vem?jag?
 - än en gång vill jag betona kvaliteten av kameramobilen
 - shoelaces...


Styrde kosan bort till Daniel och hans nya lya.
Som btw hade en mindre tråkig utsikt... slyna kallade jag honom strax efter denna synen...



Han hade varit snäll nog och införskaffat alkoholhaltiga drycker dagen till ära i förskott då jag skulle fylla år i kommande veckans gång.
Så det dracks, vi lyssnade på musik, tramsade, lade tarotkort osv.





Förfriskad blev jag.
Kvällen var fortfarande ung då vi beslöt oss för att pysa inom stan och ta en drink till.




Sagt och gjort. Vi hade jätteskoj, så pass skoj att jag nog inte får lov att lägga upp de retarderade bilderna på Daniel hahaha!

Efter att Daniel gjort stan osäker och jag garvat åt hans raggningsförsök tös efter tös så kände jag tröttheten smyga sig på.
Efter en del tjat om att parta vidare, lite flum till och något i magen blev det i varje fall hemgång för min del - jag hade jobb som väntade mig fyra timmar senare...
Ja ni läste rätt...

Så gissa om baksmällan sa hallå när jag vaknade i morse heh..!

 - bakfyllefrulle my savior... det o att få baka... BAH! hahaha! (internt skämt..)

Som grädde på moset blev det en hyfsat tuff dag på jobb med. Men jag överlevde...

 - men voila! Titta vad jag kom hem till! Fiskmåsen måste ätit ngt dött och krämat ngt from hell hahaha!

Efter att ha provat klänningen inför midsommar - skräddarsydd o allt minsann, städat, haft besökt av Tina och Jolle, städat lite till, pratat i tele med the one and only sitter jag nu här... fullkomligt dödstrött!
Tack o hej leverpastej liksom..

Mer jobb imorrn, massage och lillpysen kommer även hem.


Peace aiiight!

Kommentarer
Postat av: Sofi

clementiner sitter som en fläskläpp på mig när jag är bakis!

2009-06-15 @ 10:25:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0