Finding an inner me

Musica

Ibland tvingas man se saker o ting i vitögat, hur mycket man än undviker dem.
I mitt fall fattar jag inte ett dugg vad jag fruktade för en stund sedan.
Jag har haft apsvårt för att vara själv och hade faen inte den blekaste vad jag skulle hitta på härnäst, allt för att slippa oron inför nya demoner att behöva ta itu med.
Vad jag inte hade kopplat var att jag redan slagits med många demoner so far, fattar inte vad jag fruktade som sagt.

Istället öppnades "dörren" halvt om halvt motvilligt, bara för att möta ljus.
För att möta inre tankar och drömmar jag lagt åt sidan.
What the heck, här går man runt o är orolig för att missa ngt viktigt och så är det man själv som mörklägger den röda tråden, smidigt liksom.

Ungerfär som att rycka av ett plåster med fasa, bara för att upptäcka i nästa sekund att såret bakom är läkt.
Hänger ni med?

Peace, aiiight!

Oh, and btw - facebook´s a bitch, den lägger allt i rampljuset som man minst ville ha fram, var försiktiga nästa gång ni hamnar framför kameran onyktra i tell you, inte för min egen del (där finns tillräckligt med skräckinjagande fylle-tjockis-bilder på mig där för den delen haha!) men för andras del.
Ärlighet my ass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0