B-day kid!

Hepp hepp, då var man ett år äldre - närmare bestämt 25 år!

Dagen började med shysst sovmorgon, en betydligt kryare Alex och nada på schemat.

 - när lillpysen meckar för fullt! :)

Pulade här hemma, kilade in inom Lidl och handla hem massa smått o gott inför morgondagen och slutligen vispade jag ihop en gudomlig kladdkaka á la Alma dagen till ära.

Fick snilleblixten om att göra dubbel sats som resulterade i en stor kladdkaka och en massa minikladdkakor.
Dessa garnerades i sann och sedlig Alma-anda med, d.v.s. täckt i vit och vanlig choklad utformat till spindelvävsmönster.
Trist nog missade jag helt att knäppa av en bild på mästerverket dock - men för er som läst bloggen sen långt tillbaks vet nog mycket väl hur mina bakelser yttrar sig :D

Kladdkakan hann inte ens svalna förrän jag kilade bort till jobb och bjöd på gott.
Uppskattat var det och för att visa detta sjöngs så högt och glatt att nog hela huset hörde grattis-sången haha! Gissa och jag rodnade!

Sedan kom söta mormor hem med 25 röda rosor och gratulerade hon med.



Det enda som sket sig i år var solnedgången trist nog, efter en hur fin dag som helst gick allt plötsligt i moln mot kvällen.
Oh well, better luck next time :)

En finfin surprise fick jag nyss som grädden på moset då jag kikade igenom en packlåda kläder... som jag kom i!
En mängd gamla kläder som jag varit övertygad över ha sett sina sista dagar på min kropp gjorde en spektakulär comeback och jag har nu lovat mig själv dyrt och heligt - never tjockis again!

 - min mumudress hittade jag med
 - looks familiar? Hahaha! :D
 - jag kom min själ in i den här godingen igen! Den är sen PartyPrinsessaDagarna :P

Visst finns där undantag men även orsaker. I´ve been there and back again och vet nu hur båda sidorna känns.

Jag trivs prima nu, det är en skön och befriande känsla.

Peace aiiight!


Kommentarer
Postat av: Anonym

känns dumt att gratta dig här igenom.... får ta o fira dig vid ett annat tillfälle...!!! Men GRATTIS iallafall.....!!!! Kram///Tina

2009-06-17 @ 22:21:47
Postat av: Camilla

Grattis i efterskott! :D Kram

2009-06-18 @ 08:08:48
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0