Weekend till monday

Musik maestro!

Sitter här i min vanliga melankoliska grubbleri-koma. Den börjar bli hemmastadd och nästan efterlängtad nowadays.
Maddi har precis varit här, likaså Poffe.
Vi har blivit quite a gang.
Likasinnade och ungefär på samma nivå, rätt skönt att umgås med tillbakalutade människor som ändå är vassa i truten haha!

Det dracks mängder av kaffe och röktes därtill.
Lite djupsnack och mycket flams, så det ska vara.
Sedan svängde Adde inom och glufsade glupskt i sig lita mad och vips så hade dagen flugit iväg, vart blir tiden av?

Imorrn blir det en del massage, sen ska jag faktiskt Malmö och träffa Maddi igen och Mr.B men framförallt en ny tatuerare! Thank God!

Så vad hände i helgen då?
Ja det blev mer än ett glas vin, men det visste vi ju redan ;)

Nina dök upp och det dracks, pladdrades och röktes!
Vi tog oss vidare både hit o dit och hamnade slutligen inne på Helsing witch we btw LOVE efter en sväng inom utposten.
Poffe som hade varit med oss en släng under kvällen blev inte långvarig utan stack efter några minuter inne på Helsing.

Där slöt jag och Nina upp med ett annat gäng, bla Kull och en hypnotisör.
Vi disskuterade långt och mycket om både det ena o andra och var långt ifrån klara när det väl var stängningsdags utan beslöt oss för att dra vidare till närmsta ställe för eftersnack.
Vilket blev just hemma hos hypnotisören haha!

Det grubblades hit o dit långt in till morgonen tills jag snällt fick pallra mig vidare till T då jag skulle ha Alex medans han jobbade.
Ni må tro jag var sleten under den dagen.
Söndagskvällen avslutades med IndianJones sista film för att sedan somna som en stock!

Peace!

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Quite a gang, hehe. Im loving it and I love you!

Och längtar så in i helvete till den 24e!!

2009-01-05 @ 19:33:44
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Anonym

via webblogg:P senast inlägg

2009-01-05 @ 19:50:01
Postat av: Bettan

Du satt nog inne med det rätta svaret, det är ju klockrent.

Nu fick jag också förklaringen varför ingen har märkt av mina putande läppar ikväll, maken är inte intresserad av porr, klart han inte fattat!

Tack Alma!

Kram

2009-01-05 @ 20:47:20
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Emma

Oj vilken fin blogg :)

2009-01-06 @ 01:28:45
URL: http://emmakarke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0