Rodeo-bull...

Just nu skulle jag vilja måla upp en bild för er kära läsare om vad som pågår i mitt liv. Det blir enklast så då orden inte räcker till just nu för då hade tangentbordet smält bort under mina kokande fingrar... dem kokar av ilska. ren o skär ilska.

Är det inte lustigt hur jag ser allt hat omkring mig och försöker vända det till något ljust... försöker ge folk mera godhet och positivitet som motmedicin till deras idioti...

Bilden av mig just nu:

Föreställ er en tjur, typ tjuren Ferdinan... som hemskt gärna bara verkligen vill sitta o lukta på blommorna o vara allmänt mellow o chill....

Ta nu tjuren o ställ den mot en ringlande kö av diverse människor...
Ge nu var o en av personerna varsin röd flagga....
Be dem alla vifta med sina flaggor i tur o ordning utan uppehåll..
Now there´s a picture...

Jag är tjuren.
Detta kommer att sluta blodigt anar jag... Theres only so much i can take before i loose it.

Kanske är detta ett test? vem vet... i dont think i´ll pass with flying colours i can tell you that much...

No more peace... this is.. revenge.

Kommentarer
Postat av: Nina Fina

Oj.. Eeh jag ringer strax gumman.. I´m here for you..

Puss <3

2009-01-17 @ 15:11:03
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: BettanB

Oj, oj, oj!

Nu är det bäst jag skriver något snällt!

Nej, jag skickar istället en Stor, Stor Varm Kram till Dig!

2009-01-18 @ 18:39:37
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0