No Pooh - yes i am, now!

I ett inlägg av Kirkemandora läste jag om "No pooh - are", d.v.s. folk som säger nej till shampoo?!

Say whaaat? tänkte jag, men läste vidare och spånade faktistk vidare i min forskning till detta.
Kom i alla fall underfund med att det finns en stor del människor därute som inte använder shampoo utan ENDAST balsam.
Helst billigare balsam med för dem innehöll mest naturliga ingredienser utan alla extra kemilkaliska tillsatser.

Dont knock it ´til you try it - tänker jag om det mesta och gav det en chans...
Och resultatet... blev enastående!
Lovar bildbevis inom kort och jag måste rekommendera detta starkt!
Alltså bara tvätta igenom håret ordentligt med vatten, in med balsam och sedan skölja ur! Thats all!

Håret blir inte alls sådär krusigt och torrt första dygnet utan blir vackert, följsamt, sunt och självfallet lägger sig som om man hade en personlig stylist! Im never going back!

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Första dygnet? Jag som tvättar håret med bara ett dygns mellanrum då? Det måste ju vara värsta grejen.

2009-01-22 @ 16:02:10
Postat av: Linn

Men asså.. Det måste ju bli flottigt mycket snabbare? Jag tvättar mitt typ två gånger i veckan, det kan ju inte funka då?

2009-01-26 @ 23:55:12
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0