Jag var ju tvuuungen...

... att knycka denna från Maddis


Har du pussat nummer 2?

Absolut inte! Adde är inte i min smak ;)

Vad har du för relation med nummer 20?
Mitt gammla fadderbarn som började fyran när jag gick i sjuan!
När ska du träffa nummer 30?
Eh, aldrig förmodligen. En lärare från min utbildning - tänk på att jag pluggar distans hahaha!
Är nummer 18 söt?
haha! Nej det skulle jag inte påstå.
Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Stabil o trygg kvinna! gott intryck :)
Gillar du nummer 14?
Kan inte uttala mig om det, nummret går till Campus haha!
Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Jajaemen, träffar dem titt som tätt - Alexs farmor o farfar.
När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Den 31:a - mitt medium.
Är du nära vän med nummer 23?
Nej inte direkt. Gammal klasskamrat.

Har du gått på bio med nummer 4?
Ja faktiskt, jag har varit på bio med T´s vän Anders.
Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
nr. 35 är Sabina på min lista.. Nej, inte efter allt som hänt mellan oss.
Ska nog skatta oss lyckliga om vi ens låter bli att klösa ut ögonen på varandra.
Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Om Alex, det är nämligen hans barnmorska på det nummret hahaha!
Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Javisst. Har aldrig träffat människan dock - ansvarig för babysimmet haha!

Vad har du och nummer 24 för relation?
Min hyresvärd... ingen bra relation då hyresbolaget jag bor med suger på att få tummarna loss....

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Pussas o kraaama - EMMA W ;)
Vad är det bästa med nummer 8?
Att hon ställer upp så mycket som hon gör och lyssnar.

Brukar du och nummer 16 träffas?
Mitt ex och numera god vän - SCOUTEN! hahahaha! :D


Kommentarer
Postat av: Nina Fina

Haha, fan va bra.. Jag knycker den direkt imorgon hjärtat!

Puss <3

2009-01-20 @ 22:34:22
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Linn

Va? Nu fattade jag inte.. Var kommer siffrorna ifrån då?

2009-01-20 @ 22:49:58
URL: http://lantlollansblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0