gratis är gott!

Bakgrundsmusiken!

Sitter här uppkrupen i min soffa och myser så jag nästan spinner.

Idag har jag käkat överallt i stan, började morgonen med en english breakfast och en stor kopp nybryggt kaffe, att serverat framför näsan på en, härligt!
Fick sedan skjuts till T´s föräldrar - även det najs.
Där skulle jag hämta upp lillkillen och blev bjuden på lunch, mumma!
Detta följt av t.o.m. skjuts till Olivias ettårskalas även detta najs!

Väl hemma hos Zossi och hennes Chrisse så blev det massa gott och kaffe, smarrigt värre liksom!
Vi hade jättemys på kalaset och jag såg hur Alex riktigt frossade i umgänget och stormtrivdes, vilket i sin tur gjorde mig jätteglad, såklart.

Och nu sitter jag proppmätt, fortfarande rökfri och skall strax knäcka knogar inför mera bloggande på annat håll.

Hoppas ni alla haft en skön helg, i know i have.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Hejhej!

Haha, jassa vem ar han da? Blir ju lite nyfiken.

Hoppas allt ar bra med dig :)

kram, Sanna

2009-01-11 @ 21:12:18
URL: http://sanna1986.blogg.se/
Postat av: Bettan

Duktigt att var rökfri! Imponerad!

Ville se hur du har det!

Hoppas du fortfarande spinner!

Kram

2009-01-11 @ 22:11:54
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0