Welcome to my truth.


Musik for the right feeeeling

Mellan de snötäckta trägrenarna och genom den gråa och vitprickiga slöjan spricker de skarpa solstrålarna genom.

Just så känns mitt liv idag, allt ljust o vackert genomsyrar allt som ens hade kunnat hota min lycka annars.
But not anymore.
I walk with pride and belief in my back.

Ja jag går verkligen med stolthet och förtroende för  mig själv idag.

Idag är en bra dag, riktigt bra dag.
Det är en "Go!" i mig som är obräcklig.
Hell yeah!

Önskar er alla en fin dag idag, krånglar ngt så hoppas jag för er att det löser sig snart ;)

Peace out! nu ska jag fortsätta att njuta av mitt kaffe som t.o.m. den tycks smaka ljuvligare än vanligt :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag får inte kläm på dig. Men det är väl inte meningen heller.

2009-02-11 @ 12:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0