the sun is shining... the grass is green...

and so on and so on.

Tusen tack för råden ni givit mig, jag känner mig allt mer taggad o peppad att anmäla detta snarast möjlig, dvs. på måndag.

Ja det där med räksalladen höll jag ju på att skämmas ögonen ur mig för till en början, men kommer att garva åt det i framtiden antar jag he... jag kan ju avsluta den biten med att bara tillägga att jag agerade i ren ilska...

Hursom.

Brevlådan var mystiskt rent och snabbt det med inom 24 men utan att jag fått det i nacken ännu, men vem vet - jag håller garden uppe ett tag till heh!

Alltså, jag kan inte betona nog så mycket hur mycket "The Secret" hjälper mig samtidigt som den vrider min hjärna åt alla håll o väder. Den ger en en funderare. - tycker ni allt ska klicka er fram till Maddi och hämta den där till höger ;)



Slutligen vill jag bara betona på karma med... Ahhh karma karma, lovely you... Ibland biter karma en i häcken... men då har man också gjort sig förtjänt av detta. As easy as that, jag vet att det nog är surt att läsa och att en del av er ryggar tillbaks och tycker att det är lite väl barskt sagt av mig.

Men rent generellt är det så.
Hade gärna skrivit mer om vad karma fick mig att få syn på idag, men jag skall inte gotta mig i ngn annans misär utan tvärtom - hoppas att denna person jag syftar till faktiskt lär sig att stå på egna ben och hittar rätt efter allt detta, i meen it i really do.
Bara för att jag inte har hela världen som min bästis innebär inte att jag hatar den för det.
Min poäng är att jag visst kan glädjas åt andra trots att jag inte gagnar ngt på det.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Nina Fina

"aaah karma, karma lovely you"

Hur fel kan man ta det? Men det spelar ingen roll. Jag menar bara att jag tycker att det är sjukt löjligt av dig. Och dina sms du skrivit är patetiska.. "hela världen komma att få reda på dina hemligheter". Det är verkligen omoget och det vet du om! Och lägg av med dina löjliga "hot" om att vakta min tunga.

Och komma ner på jorden och växa upp?

Jag tycker nog att du ska sopa framför din egen dörr först tjejen.



Du älskar ju drama så jag förstår att du fotsätter att hålla på.

2009-02-15 @ 19:16:07
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0