sore spot.

Ja ömma tår träffar jag visst här i bloggen.

Ett slag funderade jag faktiskt på att byta blogg IGEN för det verkar som en del av mina läsare känner sig stötta av vissa utav mina inlägg, men sen tänkte jag om och kom ju faktiskt fram till att de ändå kommer att fortsätta läsa min blogg då jag kommer att hänvisa er andra läsare vidare till nästa osv.

Tycker man inte om vad man läser så sluta läs, känner man sig osäker till vem jag syftar till och känner sig kanske rent av hotad (vilket jag tycker är synd, för jag tror inte jag är en hotfull person direkt, men min blogg är min ventil för både gott och ont) så kan jag inte göra ett dugg åt det eller ge svar på frågor om man inte frågar mig direkt.

Till Nina personligen vill jag bara säga: känner du dig direkt träffad, sårad eller arg över min inlägg och vad jag nu "snokar" fram osv så låt bli o läs om du tycker det blir jobbigt.
Men när ngt is out there for the whole world to know, när man tillkänna ger en sak offentligt kallar inte jag det för att snoka.
I så fall skulle jag kunna kalla alla mina läsare för snokare då de läser min blogg - som du exempelvis.
Men inte är fallet så, det vet vi alla.

Innerst inne vill jag be läsare som alla andra bloggskrivare skriver - ta det med en nypa salt bara för att vara på den säkra, men fuck that ( ja jag kommer fortsätta skriva ordet fuck och det är inte illa menat, min fula mun som gör entré där) jag tänker fortsätta skriva här och det är bara till att deal with it.

Men vill nog helst be dem som tycker inläggen är jobbiga att bara radera min adress från era datorer. Det blir bäst så.

Peace!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Handlar dock inte om att jag är sårad. Helt ärligt bryr jag mig inte om dig och dina påhitt.

Men ta reda på fakta innan du skriver en massa i bloggen. Du får det att låta som att mitt och Pontus förhållande slutade med drama och osv. och att "det förtjänade hon".. Men guess what.. Det gjorde det inte.. Men du kan ju få tro det och samtidigt få dina läsare att tro det. Det kryddar ju det lite extra när du skriver att "karman fixade det".



Tycker inte det är jobbigt att läsa. Då hade jag inte gjort det. Men skriv sanningen nästa gång.

2009-02-16 @ 09:30:38
Postat av: Nina

Det va från mig, men det fattade du säkert..

2009-02-16 @ 09:31:14
Postat av: missmaddis

Håller med du, Alma. Skriv vad i helvete du känner för, om dina läsare inte kan ta det så finns det ett kryss längst upp till höger.



2009-02-16 @ 10:47:05
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Bettan

Oj, vilken soppa!

Skriv det du känner för, det du skriver är väl så som du upplever det.

Att någon annan upplever det på ett annat sätt kan du ju inte rå för.

Alla är olika och upplever saker på sitt sätt!

Kram

2009-02-16 @ 17:53:05
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Tigern

Det kan mkt lätt bli missförstånd när man bara läser en blogg och får spridda åsikter från höger och vänster.

Men att ta allt på blodigt allvar tycker tillochmed jag verkar lite korkat.

Och en blogg ser jag som en ventil, för den bloggande. Alla kan inte ha alla rätt hela tiden och om man är så desperat över att få rätsida på saker och ting är det väl bara att höra av sig till vederbörande skribent.



Jag ser bloggar som ett sätt att hålla mig ajour på var mina vänner har för sig, oavsett om allt dom skriver stämmer överrens till 100% med verkligheten.

Livet man läser om och livet som levs speglas kanske inte alltid så rättvist som man skulle vilja.. Och det finns alltid en exit-knapp för alla dom känsliga..

2009-02-17 @ 00:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0