Shake it off! And shake that ass while you´re at it!

Music!


åh fuck you all känner jag idag mot alla butterfrissar därute, see if I give a rats ass... Humm.... NOPE! hahaha!

Nej men seriöst, folk blir så jädra sneda typ forever när man faktiskt bara säger antingen: "Tack o hej, we had a nice time toghether but now were no good mach." eller "Förlåt förlåt förlåt!".
Det blir bara fel liksom, oavsett vad - för dessa människor har redan bestämt sig.

Deras skygglappar är påååå.

I det första alternativet tycks det alltid reultera i ett "nej men förlåt så jädra mycket - försök till att ge skuldkänslor" trotts att jag faktiskt avslutar sånt snyggt, till en början. Men träder man över mina tår får man fan skylla sig själv when I bite their asses too.

I det andra alternativet är det enkelt, man står i slutändan på sina bara knän och går lååångt för att bara få en förlåtelse, men istället lastas man på ett kors som heter duga och man blir ändå ignorerad och behandlad som om man vore en tolle på ngns sko. Fuck you liksom, enough is enough. Om motsvarande person inte bara kan ta en ärlig och meningsfull ursäkt, to bad - you´re missing out. Men men. Whats done is done och jag gör allt jag kan och förmår mig men sen är det bra.

Ikväll blir det salsadans i Malmö, så nu ska jag slänga på mig lite glitter o glam, vispa ihop en shysst skiva att lyssna på i bilen och måhända rent av ta en liten vinare innan ;)

Peace out folks!


Kommentarer
Postat av: missmaddis

Utmanad, förlåt.

Se http://missmaddis.com

2009-02-13 @ 20:23:00
URL: http://missmaddis.com
Postat av: CC

Hoppas du får kuligt i Malmoe då!

Akta dig för alla galna hockeyfans bara. Tihi.

2009-02-13 @ 21:11:02
Postat av: Annika

har följt din blogg lääääänge.. tom lämnat en o annan kommentar innan med tror jag... minns iaf inte var jag hittade din blogg från första början

2009-02-13 @ 22:32:47
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/
Postat av: Bettan

Dansa lugnt!

Eller det gör man väl inte i salsa, men du förstår nog vad jag menar:)

2009-02-13 @ 23:24:07
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: Sofie

Och jag bara flinar åt räksalladen... Timme ut och timme in.

2009-02-14 @ 22:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0