Nightblog...

Musik

Har inget vettigt att blogga om just nu men jag tänkte passa på att pilla in ett par bilder som jag knäppt på vägen till Maddi en dag.

Det händer en del i mitt liv... eller rättare sagt är på en avsats till att hända.

Det kommer ngt stort.
En bra och positiv förändring. En boll är satt i rullning.


Och jag har lärt mig det sen innan - be careful what you wish for, men denna gång verkar detta faktiskt funka från en medveten handling/tanke från min sida. Thanks to my guru, you know who you are babe ;)

Jag gjorde även ett annat klokt och genomtänkt val - jag satt och lyssnade på en massa neg.bull under kvällens gång från en viss person vars namn inte ska nämnas här, måhända i den låsta bloggen om ngn kunde ta o faktiskt börja kommentera där!!! Hursom helst, jag lyssnade till BS:et och skulle just öppna truten för att börja ge råd.

Men där tog jag en vänding och istället för att ge råd började jag ställa motfrågor till varför personen resonerade som den gjorde.

Det funkade en liten stund, men sen tog negget över igen.
Då, ja hör o häpna, sket jag i vilket! Jag bara borstade av mig det o sade att jag vägrade ge råd eftersom det kunde kvitta. Jag blev sååå ställd över att få en bekräftelse på att "Nej, det har jag inte bett om heller" följt av att erkännandet att det inte skulle gjort ngn skillnad iaf... jisses... i´ve got a lot to learn yet, men snacka om progress liksom haha!

Naj, här kommer bilderna och strax bingen för min o Astas del.







Peace out! and dont forget - think positive!

Kommentarer
Postat av: kina

jag har ju inte ens lösen på den låsta :(

2009-02-11 @ 07:49:23
Postat av: CC

Joho..jag får lösenbegäran när jag ska titta i alla fall!

2009-02-11 @ 11:37:33
Postat av: CC

Jag får lösenordsbegäran- första gången jag ska dit!

Har du redan varit på sidan en gång under dagen kommer man dit utan att skriva in lösen den andra, tredje..bla bla bla-gången. Det funkar alltså bara första gången!

2009-02-11 @ 11:40:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0