Morgonstund...

har guld i mun sägs det. Det sägs även att tala är silver och tiga är guld.
Jag väljer att ligga inne med en gnutta guld i truten just for the moment.

En förändring har skett. En stor sådan. Omfattande och vansinnigt välkommen.
Mer än så vill jag inte kläcka ur mig riktigt ännu.
Men jag kan säga så pass mycket som att jag vaknar lycklig och somnar minst lika lycklig som jag vaknar. Det vill säga inte lite då.

Regn, rusk och rent av stormväder rör inte mig i ryggen just nu och jag känner mig oövervinnerlig. Med all rätt.

Ha en riktigt fin dag dear readers.
Peace :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Morgonstånd är guld i mun.

2009-02-27 @ 19:13:53
Postat av: Bettan

Nästan så att jag kan ana vad som hänt!

Glad för din skull!

Kram

2009-02-28 @ 18:00:49
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0