Monday, stressy monday.

Ja jag har nog fan bara mig själv o skylla för denna måndag har startat i 120km/h typ he!

Däckade väl kring tolv efter att ha sett saw 5, den var väl... sådär, man skulle nästan sett alla filmer innan kom både jag o T överrens om annars blir det typ skitrörigt.
Men jisses så köttig den var med! Hua! Det sökte mig som bara den senare, urk liksom!

Vaknade halv sju ännu en gång, pigg som en lärka. Knasigt det där. men hey, det är ju bra iofs o vakna tidigt.

Ett tidigt samtat från Elin som erbjöd sig rasta min Asta om jag passade hennes demoniske (:P) Lukas.
Deal sa jag och tänkte att jag kommit undan lindrigt då jag skulle få hålla mig inne fram tills babysimmet...
Yeah right, who am I kiddin´? haha!

För bara ngn halvtimma senare bööönade Elin om att vi skulle ut hela fadder-rallan på kort o liiiten runda.
Yeah right som sagt.

Det blev en rejäl promenad med hundar o barn o hela köret och tanken "vad har jag gett mig in på" slog mig.

Vågade dock släppa Asta lös ute i skogen o tänka sig hon kom tillbaks! wohoo!

Nu skall jag börja låta henne få springa av sig en del med inför inskolningen av att kunna låta henne vara ensam i framtiden - skällfritt är ju målet annas blir det väll bostadslöst haha!

Naaj, nu ska jag raka benen inför babysimmet - bara det är ett projekt sa jag till Elin i full garv hahaha!

Och sen blir det packning inför simmningen, dusch av Asta och sen fixa käk.
Fördelen med dessa måndagar där det känns så smockat med grejer (för det är energikrävande, minst sagt, när vi ska iväg på simmning - saker ska med, allt ska på, sen ska det av, sen ska det simmas, sen ska det duschas, sen ska det passas av stimmig unge medans man själv duschar osv... you get the point) är iaf fördelen att Alex blir så sjukt trött så väl hemma är det verkligen käk o bingen som gäller.

Fett najs :)





Peace mates!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0