Monday monday...

ja so much for "luuugna ro" som jag uttryckte det.

Mitt hem består idag utav mig själv och två levande plåster. Haha!
Vart jag än går även om så det är på dass så följer både Alex och Asta efter mig.
Vilken rörelse jag än utför följs den med blicken...
Snacka om att jag känner mig iaktagen.
Har aldrig stört mig på sådant tidigare och gör väl inte direkt det nu heller men lite kvävd känner jag mig haha!

Ja snacka om att jag inte kan klaga på att inte känna sig behövd.

Jag delar ut så jämt fördelat som möjligt med uppmärksamhet men jag måste erkänna att det känns en gnutta bra att vara i centrum här hemma hahaha!

Naj, nu pyser jag igen och lär säkerligen dyka upp igen vid lunchtid haha!

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0