Jag blir så...

...besviken.

Besviken på många. Jag blir arg. Frustrerad. Hämndlysten. Jag skulle lätt kunna räkna upp personer jag skulle vilja flå levande eller skaka vett i på alla mina fingrar snabbt och lätt.

Är det så här det ska kännas?
Som om man bara vänder andra kinden till om och om igen?
Seröst... jag kommer att explodera på ngn stackare om detta fortsätter i denna takten. Jag får liksom inte ut min ilska... jag bara kryddar den allt mer... jag vill banka vett i skallen på vissa människor som gjort mig hemskt orätt.

Kanske får jag börja på boxning och slå skiten ur en sandsäck annars blir det synd om dem jag kommer att möta öga mot öga om inte jag känner mig rättffärdigad...

Och det vore ju trist... säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0