Good Mom, Bad Mom

Var uppe sent igår o såg på film med både T och Anders.. det fick duga.. kände som om jag höll på att drunkna egentligen och ropade väl mer ut ett "Hej kom o hjälp mig" när han smsade o frågade hur allt var....

Tog en snabbisrunda med Asta kl två på natten strax innan läggdags...

Kl åtta vaknade vi alla tre mycket pigga o glada.

Åt frukost i lugn o ro och drog sedan på oss ytterkläderna för att gå ut och vandra i slasket.

Gick vår runda och njöt av den friska luften o dagsljuset.

Och så slutligen kom vi hem och jag fick av oss ytterkläderna med lite möda o en gnutta besvär... inte lätt när man är varm och både hunden och lillkillen vill börja busa omedelbums.

Vid det här laget var klockan lite innan tio på morgonen.

Jag har ju tidigare nämnt mina treeeevliga grannar (läs ironin och undertonen av "bitterfittan") och jag kan förstå att dt knappast kan vara en höjdare en söndagmorgon med stamp ovanifrån men jag anser fortfarande att bor man i lägenhet och jag ska dessutom få utstå det jag utstår från min CPgranne så ger jag egentligen blanka fan i vilket...
MEN...
Ja men så mitt Alexs springande hör jag rejäla dunsar från grannens tak/vårt golv...

Jag blev arg, spände Alex i sin stol, slängde på barnprogram och mutade honom med en kaka.
För sekunden senare styrde jag mina arga steg ner till grannen och knackade på.

Efter ett tag öppnades dörren, totalförnekande av dunsen för att sedan erkännande av att ja "jag kanske smällde i dörren lite hårt för jag blev arg" stuket, en massa klagomål på hur kass jag var som mor, att jag borde flytta och t.o.m. en begäran att gå ut med min son IGEN efter att nyss varit ute!!
Hört på maken...
Jisses...

Jag blir trött... verkligen... känns som om jag bara trampar vatten nu typ och kämpar med att bara hålla huvudet ovanför vattenytan....


Jag eliminerar negativ laddning/energi en efter en i mitt liv, men vissa saker kan man inte ta bort.. dem får man lära sig ignorera bort... good luck...

Peace!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Lät inte roligt att ha en sådan granne, tyvärr så finns dom.

Coolt du gjort på din sida!

Först vart jag orolig och tänkte har AIma rymt nu igen:)

Var tvungen att titta in igen för att se så att du är kvar:)

Nu är det dags att sussa för mig, Sov Gott!

2009-02-08 @ 22:59:11
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0