Det ååårdnar saaaaj

ja det fiiixar saj, det gör det altid! - musik såklart, vad trodde ni? :P

Jaha gott folk, det är min attityd för dagen och resten av dessa stundande perioder där saker känns rabarbersoppa.

Man borstar av sig och hoppar upp på hästen igen, men det viktigaste är att först få vara pissed/förbannad/ledsen whatever kalla det vad du vill klart.
Jag det är hur viktigt som helst att inte bara trycka ner skiten längre ner ända till tådelen i skorna för då bara bygger man upp det.
Man måste få bara vara innan man kan faktiskt bara köra en axelryckning och borsta av sig.
Det gäller att anamma livsstilen utan att bara försöka hjärntvätta sig själv genom att pränta in en viss attityd, man måste andas det liksom. Jisses vad luddigt detta blev att bara ens ge sig på att förklara haha!
But I think most of you get the picture?

Nej, det känns som om där är mer jag vill få ur mig som får bli i sidobloggen.

Peace folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0