Damned proud! If I may so my self.

Jag är stolt över den senaste bilden jag målade faktiskt.



Snart skall jag sätta mig in i ett nytt och mycket, mycket större projekt.
Ska bara få fatt i en större canvas-tavla.

Och kanske tala med mitt medium igen för att få lite feedback.
För övrigt har väl dagen flutit på här, allt är prima ballerina och såå skönt! :D

Imorrn kommer lillkillen hem ett slag medans T skall jobba. Mys.

 

I love my leo men det gör så mycket att få lov att ladda batterierna ifred ibland och få göra saker ostört.
Nu är jag mest bara drinksugen, vad hände med dem spontana drinkkvällarna på vardagar?



I guess everybody had kids? haha!

naaaj, Peace folks!


Kommentarer
Postat av: Bettan

Det skulle ju ha varit en bra idé att köpa samma mobil, enda kruxet är nog om de finns på marknaden längre. Men ett museum kanske har modellen:)

Det var rackarns var duktig du är att måla, visste inte att du gjorde det. Men nu när jag vet det borde jag ha förstått det. Kanon fin!

Vilken goding i badbaljan!

Hur gammal är Leo?

Kram

2009-02-11 @ 21:42:29
URL: http://coolbettan.blogg.se/
Postat av: missmaddis

Tack för den bilden haha



& fin teckning btw <3

2009-02-12 @ 09:20:00
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Isabel José

Oooo OOoohh ooooh. min tur min tur!!!





De heter bara DAMN !!! inte damnED!!!

OCH OCH oooch det heter MYSELF ett ord!!!





wiiiiiieeeeee



Jippie!



kram

2009-02-12 @ 18:28:53
URL: http://isabeljose.blogg.se/
Postat av: Zossi

Och jag var meeeeed:D



Preeeeetty sweet bild du målat! och preetty cool kid;)

2009-02-12 @ 18:54:04
Postat av: Anonym

Tur att du berättade att du kallar Alex för Leo, jag vart lite förvirrad och tänkte att nu har jag blivit tokig:)

2009-02-12 @ 22:18:07
Postat av: Annika

Fiiiina bilden :)

grymt duktig e du på att måla!

2009-02-13 @ 09:29:38
URL: http://overviktsoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0