Ännu en...

Stänger du av mobilen när du sover?
Nope, mig kan man nå när som de dagar jag inte har lillkillen, men för övrigt ligger den dock på ljudlöst. Så det är väl mest en fråga om  man hör den eller inte.

Vem såg dig senast naken?
Hum... skulle nog vara lillgrabben o hunden när jag sprang runt här hemma strax efter duschen hahaha! 

Hur såg du ut på högstadiet?
Hum, högstadiet?
Ganska udda skulle jag tro. Gick estetisk linje, need I say more? :D

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Jag gör så som andra gör mot mig - så svaret är ganska enkelt, jag är som mina arbetskamrater är mot mig.

Har du celluliter?
Nej, men bristningar dock.

Biter du på naglarna?
Nix Pix! Slår på dem som gör det dock haha!

Har du något handikapp?
Haha, stupid question hahaha!

Är det rädd för att få hängbröst?
Nej, inte kan man gå runt o va rädd för sig själv hela tiden haha! Svar nog? :P

Svär du?
Alltid, jämt o ständigt, okontrollerbart!

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Nowadays ja, förr nej.

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
SUSHI!!! utan tvekan!

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Haha, jag svarar som Linn på den - Tacos. Läsare som läser den låsta bloggen vet mycket väl varför hahaha! Snacka om katastrofala följder hihih!

Har du blivit arresterad?
Nej faktiskt inte.

Är du rädd för Securitasvakter?
Haha, nej.

Har du någonting att dölja?
Alla har vi våra skelett i garderoben.

Ljuger du?
Hänvisar till förra frågan o dess svar.
Jag är en hejare på att ljuga mig ur kniviga sitsar så som de ggr man kanske smygrökt någonstans... *harkel

Har du kysst en polis?
Nope.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Om han hade gjort detsamma för mig så ja.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Desperate Housewifes, känns redan som om jag lever i en sån serie ibland heh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0