- AAA -

Visst ja, jag glömde ju en viiiiktig sak!

Vi har fått tillökning i familjen!
En hund! såklart ;)

Jag har gått o suktat efter en hund bra länge nu och nu ha hunden Asta fått ta del av vårt hem.
Vi blir de tre A:na här hemma haha!

Hon är en lugn och söt liten borderterrier som gjort sitt och tjänat klart sitt syfte om vi nu ska uttrycka oss i dem orden.
Renrasig och tre kullar senare krävde hon lugnare sällskap än kring massa andra avelshundar och valpar och vi öppnade gladeligen vår dörr för henne :)



Så nu ska jag och Asta pasta gå o lägga oss för det lär bli en tidigare kisserunda imorrn bitti ;)

Kommentarer
Postat av: missmaddis

Isn't she loooooooovely!

2009-02-06 @ 21:53:54
URL: http://missmaddis.com
Postat av: kina

åh sicken sötnos, kan riktigt se dig henne under alex vagn :)

2009-02-07 @ 08:11:52
Postat av: kina

herregud, jag verkar inte vara så bra på svenska om man läser min förra kommentar haha

2009-02-07 @ 08:12:53
Postat av: Bettan

Vilken liten raring!

Nu har du fått en vän för livet som är dig trogen!

Glad för er skull:)

2009-02-07 @ 16:59:21
URL: http://coolbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0