Full rulle a la 240km/h

Okej, får se om jag fixar en uppdatering här - är dödstrött so bare with me people!

Ja, när ngt händer i livet mitt så händer det ordentligt och ibland t.o.m. med dunder o brak.
Som tidigare nämnt gick jag i studietankar och ska fullfölja dem, höst-terminen here i come!
Men under tiden då?
Ja ögonen öppnas allt mer för mig hur finanskrisen och undersköterske-överflödet (puh vad långt det där blev) påverkar oss alla.

Så det är bara till att kavla upp ärmarna och sätta igång hjärnkontoret för det gäller att vara lite uppfinningsrik inför att skrapa ihop cash på annat vis.

I dagsläget är jag croupier (vilket jag tycker är askul för den delen! Att jag inte börjat med detta tidigare???), fick även en stol på en frisörsalong (galet jag vet! men funkar gör det :D) och slutligen går jag till en jobbcoach och massvis med kurser inför generationsbytet - se även www.staffetten.se

Så nu sitter man här och är smått förvirrad om dagarna - va? vem? vaddå? Vart jobbar jag idag? vad händer denna veckan? typ ngt i den stilen, men kulorna rullar in, det är huvudsaken.

Nåväl, allt ok här i varje fall sammanfattnignsvis :)

och nu lite pics ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0