Time to heal and meditate.

Ja nu är det nog tid för mig att ta en del tickande från klockan och lägga det på mig själv.
Det är en tid att trötthet och jag är snål med att bjussa på min energi.
Däremot har jag fått lön för mödan.
Som tidigare nämnt så flöt skallen runt med massa tänk ganska så nyligen.
Nu har jag tänkt färdigt och mycket med hjälp av Kinas ord i nacken.

Jag kom fram till en hel del och grunden lyder så här:
Visst finns saknad.
Men ingen saknad över att behövar försvara sig mot sådant man inte gjort sig skyldig av, inte om och om igen som vän.
Inte heller någon saknad över att behöva uthärda bull från "vänner" om varandra för att sedan inte stå för det.

Om jag ska få crap för att jag står för vad jag tycker så får jag ju ta det. Att slåss för mig och mina åsikter är något jag fått göra so far so why stop now.

Nej gott folk, rusta upp batterierna nu måntro?
Peace!

Kommentarer
Postat av: Gurudas

Keep the faith

2009-04-21 @ 11:26:46
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Jag tycker det ska komma från kroppen. Inga kemikaler.

2009-04-21 @ 22:13:42
URL: http://gurudas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0