My man.

Nej hörrni, nu blir ett pluttinuttigt inlägg så varning för alla för alla som kräks av sånt ;)

Igår jobbade jag kväll, så jag sov längre på morgonen och var väll allmänt väck när Peter väl gick upp.
Han bäddade in mig då han råkat flytta på täcket kring mina ben.
Ja han riktigt lindade in mig som kåldolme.

När jag väl kommit hem från jobb - där det rått ett sådant kaos att jag fick pendla mellan tre olika våningar (men skoj vart det med måste tilläggas) så möts jag av första trevliga synen redan i hallen:
jag hade nämligen städat undan lite innan jobb och staplat upp en hög av otrevligheter i sopform som skulle slängas.
Den högen var väck.

Efter välkomstmys i hallen kraschlandade jag i soffan.
Peter frågade - som alltid om hur dagen varit, lyssnade och vi hamnade i en intressant jobb-diskution.
Varpå jag kommer på mitt i allt att jag hade satt igång en maskin tvätt som jag skulle hänga på tork.
Already done by the man himself!

Vidare in i köket - jajemen där hade Peter också varit framme.
Jag är fortfarande amazed över att ha det så här.
Det kommer ta en stund att vänja sig men ack så lycklig jag blir varje gång/dag.

It´s the little things that mean the most!

My man my man, I love him so! :)



Nej nu blir det jobbet snart. Peace!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Då bokar jag in dig då. ;) Låter som att ni har det jätte mysigt tillsammans. :D Hur går det med lilla valpen då? Vad är det för ras? Kram

2009-04-17 @ 11:16:45
URL: http://camillaathorn.blogg.se/
Postat av: Gurudas

Tackar

2009-04-18 @ 15:31:09
URL: http://gurudas.blogg.se/
Postat av: Sofi

Det är väl inte pluttinuttigt.. så är det ju och varför inte skryta???

2009-04-18 @ 22:18:24
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad synd med hunden. :( Men huvudsaken är att hon har det bra nu. :) Måndagen den 27:e 11.30 kan jag om det passar dig bättre? Kram

2009-04-20 @ 21:56:15
Postat av: Camilla

Givetvis var det jag som skrev ovanstående. ;)

2009-04-20 @ 21:56:59
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0