Men whattafack liksom

Ja hörni, som svar på Kinas kommentar så är det enkelt, mycket enklare faktiskt.
Nej jag uppar inte här så pass sällan för att jag gått o blivit någon tråkig nucka då my man har stigit in i mitt liv, absolut inte, men ni är förbannat dåliga på att kommentera.
För inte alltför länge sedan tog jag mig en titt på kommentarena då jag skrev upprörda och förbannade inlägg, då kunde kommentarerna fullkomligt hagla in.
Men nu, nej inte då - så länge det är lyckliga inlägg tycker folk det är trist.
Om jag inte visste bättre skulle man kunna tro att omvärlden fullkomligt suktar efter att få frottera sig i drama och elände?

Prove me wrong? when im right... nej allvarligt gott folk, trotts att detta är MIN blogg och jag skriver vad sören jag än känner för det så tycker jag att det är himla trist att blogga för nada läsare typ.

Jag slänger in en del pics och önskar er inte glad påsk ännu, verkar som om många inte fattat det här med påsken - det är inget att fira förrän söndag era outbildade fån! så där fick lite bitterfitta-flashback.

Peace!


 - Alex är påskakärring! :P
 - Hemmagjort suuushi!
 - och gott vart det med sörrö!
 - med vin såklart...
 -snarare en hel flarra vin...
 - och en del djupsinnigt kvällssnack...
 - som resulterar i en aprak Alma!
 - Kaffekräm med rom på en blivande tårta!

Kommentarer
Postat av: Tina

Fy på mig. jag läser alltid med kommenterar aldrig....!! Vad mysiga bilder...!!!! :-)

2009-04-11 @ 20:14:56
Postat av: Cicci

Jag är också bra på att läsa men sämre på att kommentera. Antar att det är lättare att tycka till om något när man blir irriterad och vill tillrättavisa men när allt är frid och fröjd finns det liksom mindre att säga till om...



Även om man såklart bör komma med glada tillrop och skriva att det är kul att allt går så bra för dig.

Hmm..ja..fy skäms på oss!

Förresten så har jag också utlyst lite fler kommentarer till min blogg. Antar att vi alla får skärpa oss med kommentarerna! ;]

Påskkramis

2009-04-11 @ 22:22:24
Postat av: Sofi

Jag är också kass. SKITKASS på att kommentera... Sorry!

Men jag är en jäääävligt bra läsare!!!!

2009-04-12 @ 08:01:43
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: kina

maj gåååd alma, du kan ju bli ihop med mig kanske, så kan du få göra hur mycket suchi som heeeeelst. fan vad myys

2009-04-12 @ 20:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0