guldkorn

Music

Ibland gör folk kring mig saker som dem inte har en aning om hur mycket det betyder för mig.
De har inte en susning om att det lilla de nyss gjorde förgyllde hela min bild utav dem, att jag uppskattar tanken bakom deras gester så fruktansvärt mycket, att det ligger kvar och surrar i mitt huvud fler veckor senare och får mig att le för mig själv.

Jag ler för de fina personerna i mitt liv gör mig lycklig och får mig att känna mig älskad.
Det blir ett rejält ljus i tunneln :)

Ville mesta bara säga tack.
Ni är mina guldkorn.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Tjena tjejen. Jodå, här är det mest jobb, annars är allt bra. ;) Själv då? Det är lite tajt med tider, men på torsdag nästa vecka kl. 14.45 om du skulle kunna då? Ha en trevlig kväll. :)

2009-04-16 @ 20:46:48
URL: http://camillaathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0