lat jävel...

yes i am!
Vaknade oförskämt sent idag o tog allt i sin takt.
Kl är inte lunch än men jag har ändå hunnit med två problemlösningar åt två vänner, städat hela lägenheten(det är detta som är fördelen med att vara singel och att städa ofta, det blir inte mycket) och damsugit.

Ändå halvslöar jag i soffan just nu med flanellskjortan kvar på kroppen.

 - osminkad o allt :)

Lite ångest ligger dock och ekar över plugget, så det står härnäst på listan.
Sedan är det babysim följt kvällsmat och film-mys.

Nej, peace så länge!

Kommentarer
Postat av: Nina

Hahaha, :-D Du är för rolig gumman.. :)

Vad skulle jag gjort utan dig?

Det är allt lite girlpower ;)

Puss

2008-09-29 @ 14:20:31
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Alina

Godagens! Kikar in* :)

2008-09-29 @ 14:24:30
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Tina

Hej på dej... :-) går det o fixa scrapprogramet till mig... ;-) Fin blogg...! Kram

2008-09-29 @ 16:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0