Todays freakyness... will not be reveiled.

Ja hör ni.. en riktig otäck och skum natt har jag haft,... igen. Men väljer att ingeting förtälja i bloggen då jag säkerligen hamnar på femte våningen strax därefter.
Jag har i vilket fall som helst kontaktat mitt medium och känner mig lite mer trygg i den tanken...

Donade vidare i hemmet (nu tänker ni: hur mycket kan man dona i ett hem egentligen) men jag kan jag :)
Organisation är ngt som saknats big time och nu är den på gång, det är en lång men säker väg frammåt mot målet - ett välstädat hem där jag vet var precis allting finns... Låter jag en gnutta manisk måntro?

Fast sen gör man ju jobbet tredubbelt då ens lejonunge demolerar varje rum som man nyss städat och man får plocka undan allt igen haha!

Har även börjat testa en ny metod med lillkillen - timeout hörnan här hemma är invigd.. vet ej om det funkar ännu.. humhum.

Och på tal om ingeting: ni vet när man hittar ngn gammal vitlöksklyfta liggandes och det har växt en liten grön knopp ur den.
De flesta slänger säkerligen sånt, men inte jag, jag lägger den i lite vatten o ser vad som händer.
Och jag ska tala om för er att det är ett under att det inte knakat i köket, för den växer seriöst snabbt som attan.
Bara under dagen växte den en centimeter! Värsta Hulkenvitlöken ju!
Se själva! Lättast att jämföra med hjälp av glaskanten:



nej gott folk, nu kastar jag in handduken för ikväll.. får väl se om det ens blir ngn sömn för mig.. om jag vågar :S

Peace!

Kommentarer
Postat av: Carl-Johan

Hehe, nä de där med vitlöksklyfta, har jag en historia. Min mamma berätta en gång att de var en som hade stoppat in de i öronen, för att lindra smärtan. Så ni kan ju tänka er vilket jobb de var och få ut vitlöken sen efter att den hade legat i örat:P



Jag säger som de andra brukar säga: "Don`t try this at home" =)

2008-10-02 @ 23:15:45
Postat av: Sara

hmm ännu en sådan natt? shiet...



du e så duktig på att organisera.. jag ska bli bättre haha

2008-10-03 @ 08:16:13
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/
Postat av: Nina

Jaa, det kan nog ligga ngt i det. Är i total chock.. 2 dagar utan bus.. Jag vill inte sitta på hennes rygg den dagen hon bestämmer sig för at ta igen buset.. :-S

Jag längtar också!! :-D Ska bli så mysigt!

2008-10-03 @ 12:02:01
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: mats

Jaså inte det, unga dam! Du kanske var erfaren redan när du föddes?!

2008-10-03 @ 14:09:25
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: mats

Nej det är ju sant att ålder inte betyder klokhet, men erfarenheterna borde ju i alla fall bli fler ju längre man lever. Om man sedan inte lär sig något av dem är ju en annan femma! Det kan ju bero på olika förutsättningar.

2008-10-03 @ 19:37:49
URL: http://matspalats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0