Those were the days...

Åh Guden vad tiden springer..
Sitter här med småångest inför imorrn.. då ska jag ha Alex under dagen o sen.. ja sen ska han vara hos T... veckan ut! :S



Fy fan vad jag saknar ungen redan! kommer o ringa stup i kvarten o hälsa på!
Jag minns tillbaks på de dagar då vi inte bekymrade oss om tid och att man alltid hade sitt barn kring en 24/7...
Ja those were the days..

En sak är säker, trots att jag är trippelskillsmässobarn OCH separerat så har jag fanimej fortf hopp! Det ni!

Jag tror fortfarande på evig och trofast kärlek, jag tror fortfarande på äktenskap och dess löften.
Inte illa pinkat liksom...

De här senaste dagarna har gått fort..
Jag har åkt ut till IKEA med lillkillen och mormor. Där mös vi, åt gott och handlade porslin. Det allra första porslinet jag NÅGONSIN köpt till mig själv och för egna pengar.
Det känns stort på något vis.
Att få välja själv..
 


Och i motsatts till alla andras tjureri över vädret så riktigt gottar jag mig i hösten!
Mys mys myyyys!



 - vem har sagt att mobilkameror inte kan ta bra närbilder? :P



 - höstinspirerat/cathainspirerad dekoration :)

Visserligen skrämde stormen skiten ur en när både det ena och andra kastades mot fönsterrutan till sovrummet, men karlakvinna som jag är (for now om inget annat) så får man bita ihop när man är rädd om nätterna, krama kud en, låta ljuset vara tänt och inte somna förrän fem på morgnarna haha!
Åh fy så patetiskt :P

Idag lagade jag gräddkola inför tisdagen och skall nog minsann ta tag i att baka kladdkakan ikväll med så är det bara den mjuka pepparkakan som återstår :P

Ja Saya, ska jag bli fet så ska jag dra med alla i fallet hahahaha!
Skämt åsido dock - man ska UNNA sig ibland :)

Det är nästan som att fira i mina ögon, töserna samlade under ett tak, nice liksom :)


Neeej, nu blir det kladdkakstajm!
Peace!

Kommentarer
Postat av: Sara

du kommer göra mig tjock!

vad fint porslin!

puss

2008-10-05 @ 21:26:50
URL: http://honsomskablifru.blogg.se/
Postat av: Tina

Vilket fint fönster o porslin... :-)

Kram

2008-10-05 @ 23:03:45
Postat av: Nina

Fönstret va übermysigt.. Haha.. Imorgon ses vi gumman, ska bli så mysigt att träffa alla töserna på samma ¨gång o allt :)

Puss

2008-10-06 @ 11:11:02
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: Nina

NOOOOOOOOOO! :) Damned! Haha, skoja.. :-S

2008-10-06 @ 18:41:39
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/
Postat av: catharina

aww vilken komplimang^^ jättefint i ditt fönster! riktigt mysigt:)

2008-10-07 @ 17:48:30
URL: http://liljahazard.blogg.se/
Postat av: Amna

hahaha min ursäkt är att mat är det enda jag har här i Växjö och det enda jag gör är äter. Älskar mat mums.. börjar nästan se ut som en köttbulle! o vad söt lillkillen är, så sjukt söt. Hoppas allt är bra med mig almis (K)

2008-10-08 @ 18:49:23
URL: http://aqueen.blogg.se/
Postat av: Matilda

hur mår du en dag som denna ? =)

2008-10-12 @ 16:20:44
URL: http://matildasundkler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0