Keine lust...

Nej det är dåligt med blogginspirationen idag...

Det har varit en sån där dag då jag hade kunnat ta vara på tiden och fått ut mer av dagen men så blev det inte p.g.a. yttre omständigheter (läs T) men men inte lönt att gråta över spilld mjölk direkt, spilld tid i detta fallet men ändå.

Vitlöken växer galet mycket och Alex älskar att plaska, det är bara att konstatera:

 - undrar vad den går på?
 - hann göra en snabbfärgning av håret med.
 - åt frulle/lunch

 - och passade på att handla väl inne i stan, jag ger tummen upp för Ica-butikerna som ger ungarna bananer med, fruit is tha shit!
Köpte även TVÅ rosa band - till mig OCH lillkillen, såklart, vad annars liksom.
 - Sa ju att han älskar att plaska...

 - och här är beviset haha!

Glöm nu inte kanelbullens dag imorrn! (Tack Poffe för påminnelsen)

Peace!

Kommentarer
Postat av: mats

Hoppas det går bra med Pågens kanelgifflar!

2008-10-03 @ 23:41:45
URL: http://matspalats.blogg.se/
Postat av: Nina

vilkrn mysdag gumman.. Btw.. kanelbullar är äckliga :-D (tycker jag)

Haha.. Hörs sen eller imorgon.. :)

Puss

2008-10-04 @ 16:59:48
URL: http://ninafallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0