Im going home...

Håhå jaja..!
Märks det redan nu att detta blir ett flummigt inlägg?
Igår blev det massa småpyssel i hemmet (jag är på väg in i min pysselmani nu lagom till mörkare vinter/höst-tider) och sen kom det fint folk på besök - nämligen sofie och isabel!
Två gammla klasskamrater från mellan o högstadiet!
Vi hade jättemys med mängder av kaffe o te och massa snack om dåtiden :)
Jag försökte i sanningens namn att knäppa några bra bilder, men eftersom tjejerna verkade lite smått illa till mods med mitt spontana kameraklickande så blev det inte riiiktigt det resultatet jag väntade mig, men jag har gett mig fasen på att jag SKA lyckas med en grejt bild på sofie och så är det bara! :)

Idag har jag handlat vad jag behöver till Halloweenfesten o ska snart sätta igång med some serious bakning ;)
Bjussar på lite pics, Peace!

 - Alex hade grymt kul med gräddbullar och vid flera tillfällen visade han i sann mansanda hur man är lat som bäst: man låter bakelsen ligga på bordet och bara böjer ner huvudet o käkar rätt av liksom hahaha!

 - sofie och isabel

 - lite snedvridet men nöjd är jag :)

 - jag försökte göra en sofibild bland höst löven...
 - jag blev helnöjd med denna...
men drömmen om att få med Alex på bild slutade i en snorig och irriterad katastrof hahaha!
 - döm själva hahaha! han ville ju bara få ränna runt o tyckte säkert jag bara var fjantig o jobbig haha!

Kommentarer
Postat av: Isabel José

du tar löjligt snygga bilder på dig själv.

jag är fett avis.

skit oxå.



Jag vill oxå ha så fina ögon och fina kort när jag ligger ner. Vi får ta en hel HÖG med bilder imrgon när vi ses! får vandra ner till stranden eller nåt.



Jag vill oxå ha en kamera!



call me when you wake p tomorrow!

2008-10-29 @ 22:37:32
URL: http://isabeljose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0