supermom goes rock aaall the way...

vissa dreglar över särskilda klädesmärken o jag är inget undantag.
Dock har min ekonomi aldrig tillåtit mig handla särskilt mycket längre än till H&M haha!
Som tur är har jag ändå varit exeptionellt bortskämd då mina kläder varit egendesignade och skräddars-sydda det ni.
Hursomhelst, min poäng: jag har nu äntligen fått möjligheten att unna mig ngt jag mångt o länge velat unna mig o det känns underbart!
Frigörande att få ngt man suktat efter i flera år. - klicka här för att få en försmak om vad jag dillar om ;)
Klockrent var en t-shirt jag även beställde hem åt Alex med texten "Bad Mother Sucker" på haha!

Det frustrerande är att även se sanningen i vitögat, sanningen är den att min ekonomi var sämre när jag var i ett förhållande. Hur skumt o motsägande är inte det?
Galet.

Men hursom, frigörande att stå på lite mer stabil mark. Att kunna spara är en lyx för mig och nu äntligen har jag kunnat spara.

En annan sak som förändrats sakta men säkert i mitt liv är att jag nu funnit ro och trygghet.
I mig själv.
Det känns stort.
Så pass stort att jag känner mig alltmer tillfreds med hur mitt liv ser ut just nu.
Jag tror på fullaste allvar att jag inte skulle för nåt i världen få för mig att leva ihop med en annan igen.
Särbo är lösningen haha!

Sedan har vi hälsan. Min vän.
Jag sköter min hälsa allt bättre för var dag som går.
Nu har jag gått in för det här helhjärtat, mina cigaretter är slut, spriten utom synhåll, kaffet har jag kysst farväl och jag mår kanon!

Fixar jag detta, mitt mål, inom min tidsram så har jag nya uppsatta mål framför mig. Undrar hur det kommer att gå, ska bli spännande att se resultaten :D


Nej gott folk, nu gör sig tröttheten påmind och jag väljer kudden som svar. Imorrn blir det råplugg, skumt nog ser jag fram emot att gräva ner mig i studierna ett tag :)

Peace!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0