Just like a tatoo...

Hepp, looong time no se på denna bloggen..
Ja det finns en anledning till att jag inte uppdaterat här på länge, jag fullkomligt hatar att blogga utan att kunna tillföra bilder men nu är det som så att datan krånglar o vill inte ta emot bilderna som jag försöker föra över trist nog.

Det har hänt en del sen sist.

Plugget går.. nätt o jämnt, lärarna som ansvarar för utbildningen är nog seriöst påtända, aldrig förr har jag fått kämpa så hårt bara med att ta reda på uppgifter o litteratur inför en utbildning som nu.
Galet men samtidigt intressant att se sig själv i en sån sits, man lär känna sig själv o sina starka o svaga sidor på ett helt annat sätt.
Och jag har lärt mig att jag är en envis jäkel, som en blodigel har jag etsat mig fast till min motivation o kommit fasen så mycket längre än om jag hade struntat i dt o kastat in handduken när det var som värst.
Men tar man bara många djupa andetag och sansat sig så kan man föra en normal och diplomatisk konversation med personerna i fråga.
Det är vuxenpoäng minsann ;)

Och så nästa ämne, jobb... cash.. o my gosh.. Det är nog det enda som jag känner bekymmer inför, hur i all sin dar ska jag kunna hinna med både barn, plugg OCH jobb????
Känns som om jag borde klona mig eller ngt.
Jisses.
Så nu letar jag jobb och sätter igång spaningen på allvar imorrn... måndag.. o fy för måndag.
Men måndag, det är en bra dag ändå, det är en dag närmre till lördag.

Ja lördag blir en intressant dag.
Det blir en kärleksfull dag.
Mer än så avslöjar jag inte my friends.. inte mer än att jag längtar. Riktigt riktigt längtar.

Resten behåller jag för mig själv med ett brett o finurligt leende.

Men misströsta ej gott folk, jag SKALL ordna fram bilder o blogga vidare som tidigare utan större uppehåll som nyligen :)

Peace!

Kommentarer
Postat av: Sofi

ÄNTLIGEN!

2008-11-30 @ 21:50:50
URL: http://zofi.blogg.se/
Postat av: bina

trevligt med nytt inlägg, bådar ju gott det här med lördagen ;)

2008-11-30 @ 23:57:11
Postat av: Sofi

Jga är sjuuuuukt nyfiken på nästa inlägg!

2008-12-02 @ 20:00:20
URL: http://zofi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0