World War 3...

ja när dagens tema ändå är krig - läs sidoblogg, så känner jag faktiskt för att dra igång ett till här.
Eller dra igång o dra igång, its alreday on...

Så här ligger det till kära läsare: En mer ärlig människa (förutom Maddis, som är burdust jäkla ärlig) än mig får ni faen leta efter.
Jag står för ALLT jag skriver här, men jag skriver alltid allt här efter att jag redan konfronterad eventuella medpartner som är inblandade, om vi tar T som ex så vet han redan vad jag tycker o tänker INNAN jag postar inläggen här.
Dessutom har jag kräkt av mig betydligt värre saker här om T innan än mina senare inlägg.
Get your story straight, jag står för allt som publiceras och berättar i förväg för att undvika att få det i nacken.

En sak jag inte uppskattar är att bloggkommentarer lämnar fältet och vandrar vidare till andra inblandade, har du något att säga mig eller om mig så shoot - men TILL mig då.

Jag syftar till Mats vidarekommentar till Maddis hemsida:
"Men det viktigaste är att jag verkligen inte menar något illa, jag vet bara efter tre egna skilsmässor att på något sätt måste båda föräldrarna må bra för barnens bästa. Alma är enligt mig världens bästa tjej och mamma, men tålamod är inte hennes starka sida"

Här känner jag mig manad att kontra med följande:
nr. 1 - nu var det allt liiite hyckleri att kommentera detta på någon annans sida och inte min, om folk ska stå på sig så gör det till rätt person.
nr. 2 - mitt tålamod är nog bättre än andras när dem var 24.
nr. 3 - sopa rent framför din egen dörr innan du tar en titt på andra... säger inte tre skillsmässor mycket om ens tålamod?

Jag väljer att plocka upp denna tråden här öppet för att jag brinner för detta, jag står för följande konsekvenser.
jag väljer att skriva om detta inte för att peka finger, utan för att försvara mig... skumt att man ska behöva försvara sig för sin egen blogg visserligen... Tycker man inte om vad jag skriver däremot så kan man ju likväl låta bli o läsa, men så är inte fallet här.
Kanske har jag stört upp en disskution? Never the less, bring it on.

Peace!

Kommentarer
Postat av: CC

Jag hoppas att du vet att jag finns här, oavsett vad det kan gälla och även om vi också "varit på kant" med varandra.

För oavsett allt det så bryr jag mig om dig, det kommer jag alltid att göra! Även om det kanske inte alltid märks så väl..hmm.



Och jag tycker som du, det är allt lite underligt att man ska behöva försvara & förklara sig i sin EGEN blogg. Det är fan rätt ironiskt...

Och appropå den här massagestunden..jag hör av mig om den, en vacker dag så. Det är verkligen något jag kan behöva! =)

2008-12-22 @ 19:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0