Var det någon mer som kände det där???

Ca kvart över sex i morse. Klockan ringer. Jag snoozar. Blundar igen och hade tänkt njuta i några minuter till.
Då börjar sängen att rycka o skaka, nästan bara märkbart vibrera.
Sen vänder jag mig yrt om men himla klarvaken och halvsätter mig i sängen o ser mig om, vibrationen har nu övergått till en markant skakning och nu klirrar ALLT i hela sovrummet, det smäller och knakar ute i vardagsrummet och paniken väller över mig vid detta laget, skakningarna ökar lite till och är nu fruktansvärt otäcka och jag sätter mig upp i sängen och kviker fram ett " Snälla sluta..!" i  tron om att nu jävlar har jag fått en poltergeist på mig.
Helt seriöst, jag trodde det på fullaste allvar, tänder alla lampor och nu är skakningarna över.
Chockat smsar jag mitt medium ett skräckslaget: "RING MEJ!" och det tog min själ inte lång tid för henne att ringa upp mig, snällt av henne.
Hon hade trot att hennes son dundrat ner för trappan o skällde ut honom hehe!
Ännu var jag inte övertygad och inte hjälpte det att T inte märkte ngt medans jag hulkade fram en massa ord.
Men så till slut (tidsmässigt hade nog knappt hunnit gå några minuter typ) pratade jag med mormor och hon hade minsann o dar känt det, van vid jordbävningar som hon är med så kände jag mig hyfsat lättad över att jag iaf inte hade ngn poltergeist i hemmet.

Minutrarna gick och chocken gjorde sitt, jag stortjöt och nu känns allt betydligt bättre men oron förblir.

hoppas ni alla mår bra.
Peace

Kommentarer
Postat av: alma

Tydligen kände vissa av det avsevärt andra inget alls, och ändå har de bott vid samma områden? Gud så knasigt! Ja, vissa sover tungt... RIKTIGT MADDAFAKKIN TUNGT. typ.

2008-12-16 @ 09:04:37
URL: http://almasolum.blogg.se/
Postat av: missmaddis

Jag sov gott. Jag märkte inget. Tydligen sover jag MADDERFAKKIN tungt..!

2008-12-16 @ 09:55:35
URL: http://missmaddis.com
Postat av: Sofie

Jag kände helt ärligt inget. =P

2008-12-16 @ 14:52:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0