Thank God Its Friday!

Ja verkligen, TGIF! Wohoo!!

Igår vart dt full rulle och under kvällens gång kom T för att även hämta upp Alex då jag hade haft honom medans T jobbade.
Det kändes lite småspänt mellan oss men jag hade sen innan bestämt mig för att ta tjuren vid hornen och berätta för T om my mystic love då det känts allt mer serious och jag vet att jag hade velat veta om rollerna var omvända.
Sagt o gjort.
Oj...oj...oj... säger jag bara.
Han blev inte arg... men mycket ledsen. Whaaat? - säger ni.
Men efter flera timmars snack så redde vi ut en hel del begrepp... det enda rådet jag hade att ge honom var att lära sig "to speak your mind, otherwise its to late some day" - det är verkligen så, tala ur skägget snarast möjligt för ni vet aldrig när det är för sent, vad dt än gäller.
One of lifes wise words.

Nu går jag bara o längtar till imorrn, i wonder whyy o wonder why :)

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0