pointless...

Alltså, seriöst, vad gör man kl halv åtta på morgonen?? VAD sören kan man hitta på liksom?
Somnade kanske kring tvåtiden inatt, inget nytt här sen jag besökte mitt medium då vi lyckades förmodligen öppna porten till andarnas hus typ, hur som helst, o vaknade fyra timmar senare.

Jag gick upp o drog på mig inte mer än vad som var nödvändigt i klädväg och gick iväg för att möta upp T som skulle lämna av Alex här medans han skulle jobba.
På den snorhala trottoaren lunkade vi trött, snarare JAG lunkade trött medans Alex jollrade glatt under tiden haha!
Men under den korta promenadsträckan ekade endast en ljuv tanke i min skalle, att jag skulle kunna vila lite mer i den förmodligen fortfarande varma sängen så fort vi kom hem.

Väl hemma blev det välling och bingen för Alex som accepterade faktumet på direkten, jag har nog min själ världens goaste unge, särskilt när det kommer till sömn!

Jag gjorde en kopp te o satte mig här då jag kände hungern väcka min kropp sakta men bristen på ork att fixa till ngt ätbart var typ på max.

Så jag drack mitt te, läste mina bloggar, spelade t.o.m. en runda alfabet men nu då?

Har ni hört talas om ordspråket "rädd för sin egen skugga" ? att man är typ så harig att man blir skraj för allt... ja dit hade jag nått nyss, blev min själ rädd för min egen SPEGELBILD!
Galet i know...
Men fullt förståeligt med tanke på vad min ögon skådat på sistonde.

Have a nice day folks!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0